Strategi

En digital strategi giver ro i maven

Travlhed og fokus på din kerneforretning kan betyde, at du mister overblikket over dine markedsføringsaktiviteter. Du føler, der skal gøres noget. Du vil gerne have øget synlighed – og flere kunder. Men du får ikke gjort noget ved hjemmesiden… webshoppen… nyhedsbrevene… de sociale medier… video produktion – og alt det andet, som kan bidrage til din bundlinje.

For du har ikke tid og brænder dybest set mere for det, du selv er god til: din kerneforretning. Derfor har du brug for hjælp til at få lavet en digital strategi. Udover at få en håndgribelig plan, får du ro i maven og kan bruge din tid, energi og økonomi på den mest optimale måde.

Digital strategi kræver identificering og afdækning
  • Digital tilstandsrapport: Analyse af udfordringer og muligheder
  • Hvilke tiltag skal der konkret til for at opnå de ønskede forretningsmål?
  • Har I ressourcerne, teknologien og medarbejderne til at føre den digitale indsats ud i livet?
  • Hvilke KPI’er skal I måle effekten på?

Når den digitale strategi er nedfældet, står du med en plan, som både medarbejdere og direktion skal være fortrolige med. Kundens rejse involverer touchpoints i flere afdelinger på tværs af organisationen, og det er nødvendigt, at strategien forankres blandt medarbejdere for at opnå succes. Både IT, HR, Marketing og Salg er en del af den digitale kunderejse.

  • Seneste indlæg

  • Kategorier